Serija RCR
Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prečni prerezi vsake cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (+/-15°). To kolo spada v kategorijo »lahkih aerodinamičnih« koles, ki zagotavljajo popolno ravnovesje med težo, togostjo in aerodinamiko ter zagotavljajo izjemno kolo. Če želite kolo, zasnovano za zmagovanje na dirkah, ne iščite drugega.
Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?
Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.
Podrobneje o okvirju
Okvir RCR tehta 830 g (barvan) v velikosti M.
Okvir RCR Pro tehta 790 g (barvan) v velikosti M.
Vilice RCR tehtajo 380 g (barvane) v velikosti M.
Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 33 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g). Opomba: Karbonski okvirji ne smejo biti pritrjeni na zgornjo cev, sedežno cev in spodnjo cev z objemko (stojalo v delavnici, nosilec za kolo). Karbon je zelo tog material, vendar ne prenese stiskanja.
Na izbiro je več zaključnih obdelav
Glede na skupino in konfiguracijo koles ponujamo različne obdelave, tako da lahko izberete svoj slog in se vozite na modelu, ki ste si ga ustvarili sami.
Okvirja RCR in Pro sta izdelana iz surovega karbona z mat lakom. To pomeni, da so ogljikova vlakna vidna, saj niso prekrita z barvo. Vsak kos okvirja je edinstven, saj je 450 delov ročno laminiranih v kalupih, kar poleg tehničnega vidika prihrani tudi do 100 g.
Povezovalni deli kolesa
Dele krmilnih ležajev smo pametno integrirali tako, da RCR gladko krmili, hkrati pa je enostaven za vzdrževanje. DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO: nosilec je lahek, a dovolj tog,
XS: 80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm.
XL: 120 mm
DEDA SUPERZERO RS krmilo (karbon)
Meritev od roba do roba (npr.: 400 krmilo, ki se meri med aksli = a 420 mm Deda krmilo)
Širina med aksli:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm
Pogonski sklop Sram Force in merilnik moči Quarq
Kolo RCR je opremljeno s kompletom skupin SRAM Force eTap AXS in merilnikom moči Quarq. Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali. Skupna teža pogonskega sklopa: 2920 g z merilnikom moči.
Elektronska skupina ima dve ločeni bateriji (eno za vsak menjalnik). Z aplikacijo SRAM lahko nastavite svoje kolo in si ogledate podatke svojih voženj.
Pogonski sklop SRAM Force
Prestavna ročica: RIVAL ETAP AXS D2.
Prednji menjalnik: FORCE ETAP AXS D2.
Zadnji menjalnik: FORCE ETAP AXS D2 MAX 36 zob.
Zadnji verižnik: FORCE XG 1270 D1 10-33.
Verižnik: FORCE D2 DUB PM 48/35 zob.
Dolžina gonilke po velikosti:
XS: 165
S: 170 mm,
M: 172.5 mm.
L/XL: 175 mm.
Veriga SRAM FORCE.
Elementi Sram se enostavno zamenjajo, saj sta seriji Force in Rival združljivi.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Kolutne zavore
Kolutne zavore SRAM Force s 160-milimetrskim rotorjem spredaj in 140-milimetrskim zadaj.
Zavore Sram Force so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust:
- Sprostite zavorni mehanizem↲ - Močno zavirajte in hkrati zategnite zavorni mehanizem↲ - Če se težava nadaljuje, pojdite v najbližjo trgovino.
Obroča Zipp 404 Firecrest
Obroč 404 iz ZIPP je bil izpopolnjen za večjo zmogljivost. 100-% karbonski obroč brez kavljev. Ima globino 58 mm, tako kot prejšnja različica, vendar ima tudi prednosti novega pesta ZR1, ki je bolj gladko in ustvarja manj trenja pri prostem teku. Notranja širina 23 mm za uporabo pnevmatik s prečnim prerezom 28 mm. Tlak med 3 in 5 bari (največ).
Teža: 1470 g za par.
Pnevmatika Continental GP 5000S TR
S pnevmatikami Continental GP5000 S, tubeless ready, lahko vozite hitreje, udobneje in s še večjo odpornostjo proti predrtju.
700 x 28C: tlak med 4 in 6,5 bar.
280 g.
Brez zračnice ali z njo
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Položaj
RCR karbonska sedežna opora -15 mm
Sedež FIZIK ARGO VENTO R5 ali FIZIK ANTARES R5, odvisno od različice.
Ti dirkalni sedeži, razviti v sodelovanju s profesionalnimi dirkači, imajo kratek nos za spodbujanje stabilnosti in razbremenitev pritiska na predel mehkih tkiv.
Teža: 225 g (140 mm).
Pedali
Prodaja se brez pedalov.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Pomembno/varnost
Kolesa Zipp zadrgo veljajo za »brezkaveljna«, saj nimajo kavljev, ki bi pnevmatiko držali v obroču. Tlak je tisti, ki drži pnevmatiko tesno ob obroču. Upoštevati morate največji tlak, ki ga priporoča Zipp – nikoli ne presezite 5 barov, sicer lahko pnevmatika izskoči.