Izvedite več
o zgodovini Decathlona.
Največja veriga
opremo na svetu.
Naši
• 1976. - Ustanovitev podjetja in odprtje prve Decathlonove trgovine v francoskem Lillu.
• 1996. - Razvijejo se prve Decathlonove lastne blagovne znamke.
• 2013. - V 21 državah in 730 trgovinah po celem svetu ima Decathlon že 60.000 zaposlenih.
• 2014. - Otvoritev prve trgovine v Ljubljani.
• 2024. - Prisotni smo na kar 5 lokacijah po Sloveniji.
Decathlon je družinsko podjetje, ustanovljeno leta 1976. Od tistega dne smo navdihnjeni s prepričanjem in poslanstvom, da morajo biti najboljši športni izdelki na voljo vsem. Motivira nas inovativna ideja, da na enem mestu združimo vse športe!
"Zato pod eno streho nudimo športno opremo za več kot 70 različnih športov. Ponudbo naših 20 blagovnih znamk pa sestavlja nekoliko več kot 60.000 izdelkov odlične kakovosti po dostopnih cenah. Danes se ponašamo z več kot 2000 trgovinami v 56 državah s skoraj 100.000 strastnimi sodelavci!"
Naš namen je koristiti ljudem. Smo uspešni športniki in športnice z veliko ljubeznijo do športa. To strast želimo deliti s čim več ljudmi.
Naloga našega podjetja je trajnostno zagotavljati užitke in prednosti športa vsem, naši temelji pa so zgrajeni na štirih vrednotah - vitalnosti, odgovornosti, pristnosti in velikodušnosti.
S športom gradimo in ustvarjamo skupnosti, predvsem pa se šport trudimo približati in omogočiti otrokom kot tudi predstaviti, kako je prav šport lahko vzvod za pozitiven družbeni vpliv in dobro počutje z vključevanjem oseb z invalidnostjo.
Inovacije so ena izmed naših ključnih strategij. Oblikujejo naše izdelke in storitve. Navdih črpamo iz svoje ljubezni do športa. V osrčju našega pristopa k inovacijam ste prav vi - športni uporabniki. Šport želimo narediti bolj dostopen in k temu stremimo na vsakodnevni ravni. Načrtujemo in izdelujemo svoje majhne in velike inovacije, da šport v življenjih naših uporabnikov ponovno postane užitek.
Z vlaganjem v inovativne ideje služimo skupnemu poslanstvu. Prisluhnemo vsem vašim predlogom, saj želimo, da bi bili vsi naši izdelki še bolj prijetni za uporabo ter dostopni. V našem raziskovalnem centru opravljamo analize človeškega telesa med gibanjem, kar prispeva k temu, da nenehno izboljšujemo svoje izdelke.
Trajnostni
Zavedamo se, da ima naša dejavnost vpliv na planet. Ohranjanje okolja je osrednja miselnost našega poslovanja kot tudi ena naših glavnih zavez.
Zastavili smo si cilj, da bo do leta 2026 100 % naših izdelkov zasnovanih s 40 % manjšim ekološkim vplivom na okolje. Za reševanje izzivov trajnostnega razvoja smo razvili načrt, osredotočen na tri glavna področja: človeški razvoj, ohranjanje narave in trajnostno ustvarjanje vrednosti.
Ustvarjeno vrednost delimo. Ljubitelji športa. Ekipni igralci. Vse ravni spretnosti. Mi smo Decathlon.
Nova
nova identiteta
Izjemno ponosni in navdušeni smo, da lahko z vami delimo novico o naslednjem poglavju Decathlona.
Poglavju, ki bo izkušnjo športa omogočilo številnim ljudem po celem svetu. V Decathlonu trdno verjamemo, da šport igra ključno vlogo pri izboljševanju družbe. S športom ta postane bolj zdrava in srečna. Omogoča nam, da se ponovno povežemo s svojo človeškostjo, s planetom in z lastnimi telesi. Za hip smo se ustavili in se vprašali, zakaj obstajamo kot organizacija.
Za več informacij obiščite našo spletno stran Ready to play.