Brezplačna dostava

Prevzemne točke nad 50 €.

Kupi naprej

Pogoji dostave

Dostava na dom ali brezplačen prevzem v trgovini!

Cene dostave.
Izberite način dostave

Dostava na dom ali brezplačen prevzem v trgovini.

Rok za prevzem naročila v trgovini je 5 dni, ob prihodu pa pokažite potrdilo za prevzem ali številko naročila, ki ste jo prejeli po e-pošti.

Store
Prevzem v trgovini

Na voljo isti dan

Brezplačno
Store
Dostava v trgovino

Na voljo po 3 dneh

Brezplačno
Dostava na dom - DPD
Standardna dostava

Od 3 do 9 dni

3,99€
Dostava na dom - GLS
Standardna dostava

Od 3 do 9 dni

3,99€
Dostava na dom - UPS
Standardna dostava

Od 4 do 9 dni

3,99€
Dostava na dom GLS in DPD
Hitra dostava

Od 1 do 3 dni

4,99€
Prevzemne točke GLS in DPD
Standardna dostava

Od 3 do 9 dni

2,49€
Prevzemne točke GLS in DPD
Hitra dostava

Od 1 do 3 dni

2,99€
GLS dostava koles
Standardna dostava kolesa

Od 4 do 10 dni

7,99€
Volumenska naročila Intereuropa
Dostava večjih paketov

Od 5 do 10 dni

22,00€

Sledenje naročilom

Sledite svojemu naročilu enostavno in hitro prek dostavnih služb, kot so DPD, GLS, UPS in Intereuropa. Vse, kar potrebujete, je številka za sledenje, da lahko kadarkoli preverite status dostave.

Dodatne informacije

*Čas dostave se lahko razlikuje od navedenega. Predvideni čas dostave je viden ob izbiri načina dostave.

Pošiljke s težo nad 20 kg dostavna služba prevzema in dostavlja do pritličja zgradbe, ki se nahaja na naslovu prejemnika. Prejemnik mora dostavljavcu pomagati pri nakladanju in iztovarjanju. Čas dostave fitnes naprav in posebnih pošiljk je vsaj 4 delovne dni.

Decathlon Ljubljana d.o.o. (»Decathlon« ali »Dobavitelj«) vse naročene izdelke dostavlja prek tretjih oseb – dostavne službe po svoji izbiri. Rok dostave izdelkov in pričetek tega roka je pri sklepanju kupoprodajne pogodbe določen za vsak izdelek posebej. Kupec bo na naveden elektronski naslov prejel elektronsko sporočilo, kje lahko vidi status naročila (v pripravi, predano dostavni službi, dostavljeno ipd.).

Dobavitelj ima pravico do podaljšanja dostavnega roka, o čemer bo obvestil kupca. V primeru, da dobavitelj ni določil roka dostave, je rok dostave 30 koledarskih dni in prične veljati od datuma po oddanem naročilu v spletni trgovini.

V primeru, da dobavitelj ne more spoštovati pogodbe, ker nima naročenih izdelkov, mora o tem obvestiti kupca in mu plačani znesek vrniti v 30 koledarskih dneh od datuma, do katerega je dobavitelj moral v skladu s pogodbo izpolniti svojo obveznost. V primeru, da kupec vrne izdelek v zameno za vračilo kupnine, se znesek stroška dostave ne vrača.



Pogosta vprašanja

Kakšen je paket standardnih dimenzij?

Kot standardne pakete kategoriziramo pakete naslednjih dimenzij:
• Največja teža: 30 kg
• Največja dolžina: 175 cm
• Največje kombinirane dimenzije [obseg + najdaljša stranica (največ 1,75 m)]: 300 cm
Obseg = (višina + širina) x 2
Kombinirane dimenzije (največ 3 m) = obseg + najdaljša stranica (največ 1,75 m)
Sistem izračuna obseg paketa glede na izdelke, ki so v košarici.
Če vsaj 1 izmed izbranih izdelkov (največja teža, največja dolžina ali največje kombinirane dimenzije) ne ustreza tem merilom, bo paket označen kot nestandarden paket.
Dostava nestandardnih paketov na dom je plačljiva, takšne pakete pa delimo v tri kategorije:
1. Kolesa: 7,99 € ali 8,99 € za dostavo iz trgovine
2. Lažji nestandardni paketi (presežena največja dolžina ali največje kombinirane dimenzije; vendar je teža pod 30 kg): 4,99 € ali 5,99 € za dostavo iz trgovine
3. Težji nestandardni paketi (presežena največja teža): 22,00€ ali 24,00€ za dostavo iz trgovine

Kakšen je rok dostave?

Dostava v roku od 1 do 9 delovnih dni.
Vsi naši izdelki so dobavljeni iz tujine.
Če se izdelek nahaja v oddaljenem skladišču, je pričakovati dostavo v roku 8 do 20 dni.

Kakšna je cena dostave?

Cenik dostave najdete tukaj.

Cenik prevzema na Pickup točkah

Paketomati, trafike 3DVA, BS OMV ne obračunavajo dodatka za vročitev paketa.

DPD
Petrol obračunava dodatek za prevzem paketa 0,30€.
Petrol, OMV in trafike 3DVA obračunavajo dodatek za plačilo odkupa 0,85€.
Znesek za storitev obračuna Petrol, OMV, trafike 3DVA, poravna pa se ob prevzemu paketa.


GLS
Petrol obračunava dodatek za prevzem paketa 0,45€.
Petrol, OMV in trafike 3DVA obračunavajo dodatek za plačilo odkupa 1,05€.
Znesek za storitev obračuna Petrol, OMV, trafike 3DVA, poravna pa se ob prevzemu paketa.

Kako lahko sledim svojem naročilu?

Za sledenje vašemu naročilu se je potrebno prijaviti v vaš uporabniški račun na www.decathlon.si. V sekciji "Moja zgodovina nakupov" lahko najdete svoje naročilo in sledite statusu le-tega v realnem času.
Ko bo naročilo dostavljeno kurirju, si boste na naši spletni strani lahko ogledali stanje dostave in prejeli boste tudi obvestilo po e-pošti.

Kaj storiti, če moje naročilo zamuja?

Pokličite našo številko za pomoč uporabnikom 080 4551 ali nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca. Tako bomo lahko preverili status vašega naročila in vas obvestili o točnem času dostave.

Kako lahko vrnem/zamenjam izdelke, ki mi ne ustrezajo?

Izdelke lahko vrnete/zamenjate v vseh Decathlonovih poslovalnicah. Tam lahko oddate izdelke, ki vam ne ustrezajo in opravite zamenjavo ali vračilo kupnine. Za obe možnosti je potrebno predložiti račun nakupa.
Če ne morete priti do trgovine, lahko vračilo opravite preko dostavne šlužbe. Najprej izpolnite obrazec, nato pa pošljete izdelke na: Decathlon Ljubljana BTC (podpora strankam), Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana.
Ko prejmemo vaše vračilo, bo le-to obdelano v najkrajšem možnem času.

Kaj, če prejmem poškodovano naročilo?

Če je embalaža naročila ob prevzemu poškodovana, ga ne prevzemite pri kurirju in nas o situaciji obvestite na 080 4551.
Nov izdelek bomo poskušali poslati v najkrajšem možnem času ali vrniti plačani znesek, če trenutno nadomestni izdelek ni na voljo.
Če ste paket vseeno prevzeli, nas kontaktirajte na 080 4551 ali [email protected] in priložite fotografije škode s kratkim opisom stanja ter številko naročila.
Po preverbi vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali in predlagali ustrezno rešitev.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Če naročila nismo obdelali in ga predali kurirski službi, ga lahko prekličemo. Kontaktirajte našo podporo strankam na 080 4551, pripravite številko naročila in naša ekipa vam bo pomagala.
Če je naročilo že oddano kurirski službi, ga ni mogoče preklicati. V tem primeru lahko zavrnete naročilo, za katerega vam vrnemo kupnino, potem ko nam ga kurirska služba dostavi nazaj.