Pravne informacije

Decathlon Ljubljana, d.o.o., matična številka 6886825000, s poslovnim naslovom na Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana.

Kontakt

Kontaktni centri za pomoč strankam so naslednji:
- preko interneta: preko povezave Pogosta vprašanja na spletni strani www.decathlon.si
- po telefonu: 080 45 51

Izjava o varstvu osebnih podatkov

V družbi Decathlon Ljubljana, d.o.o., matična številka 6886825000, s poslovnim naslovom na Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju "Decathlon"), obravnavamo varstvo vaših osebnih podatkov resno in odgovorno. Z osebnimi podatki, ki nam jih zaupate, ravnamo skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (v nadaljevanju “GDPR”) ter drugimi veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov.


Splošni pogoji programa zvestobe Decathlon Team

Splošni pogoji za oceno izdelkov

Ti splošni pogoji se uporabljajo za vsakega uporabnika, ki odda oceno izdelka na spletni strani www.decathlon.si, ki jo upravlja podjetje Decathlon Ljubljana d.o.o., s sedežem Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana, matična številka: 6886825000.
Vsak uporabnik spletne strani www.decathlon.com lahko odda oceno ali mnenje posameznega izdelka ali storitve. Ocena se odda tako, da se pri posameznem izdelku na spletni strani klikne na gumb “napiši oceno” in nato sledijo nadaljnjim korakom.


Splošni pogoji prodaje in uporabe

Ta pravila in pogoji prodaje in uporabe (v nadaljevanju »splošni pogoji«) urejajo odnos med Decathlon Ljubljana, trgovina s športno opremo, d.o.o., s sedežem v Ljubljani, s poslovnim naslovom na Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana, Republika Slovenija, matična številka 6886825000, davčna številka SI 76789055 (v nadaljevanju: »Decathlon«), in osebo, ki obiskuje ali nakupuje prek spletne strani decathlon.si (v nadaljevanju »uporabnik«), skupaj imenovana »pogodbeni stranki«, v zvezi z uporabo spletne trgovine na spletni strani www.decathlon.si, v okviru katere Decathlon prodaja blago, organizira dostavo predmeta prodaje in nekatere druge podporne aktivnosti (npr. izvedbo plačil preko tretjih oseb) (v nadaljevanju: »spletna trgovina«). Uporabnik spletne trgovine je lahko le polnoletna oseba. Pogoji se lahko spremenijo, pri čemer veljajo tisti pogoji, ki so veljavni v času oddanega naročila na spletni strani.


Splošni pogoji izposoje športne opreme

Decathlon Ljubljana d.o.o. (v nadaljevanju “Decathlon”) omogoča uporabnikom izposojo športne opreme (v nadaljevanju “Decathlon rent”). Ta dokument opredeljuje pogoje Decathlon renta. Cilj splošnih pogojev izposoje športne opreme je, da se uporabnik infromira glede načinov in pogojev Decathlon renta. Splošni pogoji izposoje športne opreme veljajo izključno za izposojo opreme v poslovalnicah Decathlon na območju Republike Slovenije.


Splošne pogoje storitev krožne ekonomije

Te splošni pogoji Storitev krožne ekonomije (v nadaljevanju “Splošni pogoji”) Decathlon Ljubljana d.o.o. (vnadaljevanju “Decathlon”) omogočajo uporabnikom koriščenje naslednjih storitev:
- storitve servisne delavnice (v nadljevanju “Decathlon Workshop” al “Workshop”);
- Storitev izposoje športne opreme (v nadljevanju “Decathlon Rent” ali “Rent”);
- nakup rabljenih izdelkov (v nadaljevanju “Decathlon 2nd life” ali “2nd Life”); in
- odkup rabljenih izdelkov (v ndaljevanju “Decathlon BuyBack”).


Garancija in reklamacije

Kako izkoristiti 2-letno garancijo na decathlonove izdelke?

1. Garancijo predstavlja vaš račun. Pri reklamaciji izdelka morate pokazati originalni račun ali fakturo, ki ste jo dobili pri nakupu izdelka.

2. V primeru reklamacije pripravite izdelek v prvotnem stanju (npr. z vložki, vezalkami, etiketami, če so bile prisotne, itd.). Če ne moremo identificirati izdelka, reklamacija ne bo možna.

3. Pokažite svojo Decathlonovo kartico, če ste jo uporabili pri nakupu izdelka.

4. Naši sodelavci bodo preverili, ali garancija pokriva vračilo izdelka. Če ima izdelek tovarniško napako, ga bomo popravili ali pa zamenjali za nov izdelek. Če izdelka ne bomo mogli popraviti ali zamenjati za nov izdelek, vam bomo vrnili znesek plačanega izdelka. Če izdelek ne izpolnjuje garancijskih pogojev za tovarniško napako ali garancijskega roka, reklamacija ni mogoča.

Izdelki, ki jih Decathlon Slovenija ponuja v svojih trgovinah in na spletu na decathlon.si imajo dveletno (2) garancijo, ki je neodvisna od zakonsko določenega garancijskega roka. Decathlon Slovenija lahko po svoji presoji ponudi izdelke z daljšim garancijskim rokom, o čemer na odgovoren način obvesti svoje stranke.

Garancija pokriva tovarniške napake ali skrite napake na izdelku, vendar ne pokriva obrabe zaradi običajne uporabe. Garancija ne pokriva poškodb izdelka, ki nastanejo zaradi neprimernih zunanjih dejavnikov, kot je namerno ali nenamerno poškodovanje stvari. Natančneje, Decathlon Slovenija je v skladu s pogodbo o nakupu izdelkov široke potrošnje odgovorno za vse napake, ki so prisotne v času nakupa izdelka. Če zahtevo za reklamacijo podate v 6 mesecih po nakupu izdelka, mora podjetje Decathlon dokazati obstoj ali neobstoj napake. Po preteku 6 mesecev mora to storiti uporabnik.

Reklamacijo lahko podate v trgovinah Decathlon na informacijski točki, pri čemer morate pokazati račun, ki potrjuje nakup izdelka, ki ga želite reklamirati. Če računa nimate, vaše zahteve za reklamacijo ne moremo upoštevati. Zahtevo za reklamacijo lahko podate tudi prek naše spletne strani, pri čemer pa strošek dostave izdelka do nas krijete sami.

Da bi lahko zagotovili skladnost s pogodbo o prodaji in da ne bi imeli tovarniške napake, morajo izdelki široke potrošnje zagotavljati določeno kakovost in lastnosti izdelkov iste vrste, ki jih lahko uporabnik razumno pričakuje na podlagi narave izdelkov široke potrošnje in javne izjave podjetja Decathlon, proizvajalca ali njegovega zastopnika o lastnostih izdelka, ki so navedene v oglasu ali na etiketi izdelkov široke potrošnje.

V izogib dvomom ali nejasnostim Decathlon Slovenija navaja namen, način uporabe in pogostost uporabe vseh izdelkov na svoji spletni strani: www.decathlon.si.

Če uporabnik izdelek vrne brez upravičenega razloga ali brez da bi prebral ali upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje opreme, ki se nahajajo na spletni strani, reklamacije ne bomo upoštevali.

Izberete lahko, kako boste izdelek vrnili in ali želite pošiljko zavarovati pred izgubo, krajo ali poškodbami. Decathlon Slovenija ne krije nobenega od teh stroškov in ni odgovoren za izgubljene ali poškodovane pošiljke.

Prav tako morate sami poskrbeti, da so izdelki zapakirani tako, da jih zaščitite pred poškodbami ali zmanjšanjem kakovosti med prevozom in dostavo do nas.

Prosimo, da shranite svoj račun (dokument o plačilu). Račun predstavlja vašo garancijo! Za vse zamenjave in/ali vračila izdelkov v trgovinah Decathlon in pri spletnih nakupih potrebujete račun.