Decathlon Ljubljana, d.o.o., matična številka 6886825000, s poslovnim naslovom na Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana.
Kontaktni centri za pomoč strankam so naslednji:
- preko interneta: preko povezave Pogosta vprašanja na spletni strani
www.decathlon.si
- po telefonu: 080 45 51
V družbi Decathlon Ljubljana, d.o.o., matična številka 6886825000, s poslovnim naslovom na Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju "Decathlon"), obravnavamo varstvo vaših osebnih podatkov resno in odgovorno. Z osebnimi podatki, ki nam jih zaupate, ravnamo skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (v nadaljevanju “GDPR”) ter drugimi veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov.
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vsakega uporabnika, ki odda oceno izdelka na spletni strani
www.decathlon.si, ki jo upravlja podjetje Decathlon Ljubljana d.o.o., s sedežem Moskovska ulica 10,
1000
Ljubljana, matična številka: 6886825000.
Vsak uporabnik spletne strani www.decathlon.com lahko odda oceno ali mnenje posameznega izdelka ali
storitve. Ocena se odda tako, da se pri posameznem izdelku na spletni strani klikne na gumb “napiši
oceno”
in nato sledijo nadaljnjim korakom.
Ta pravila in pogoji prodaje in uporabe (v nadaljevanju »splošni pogoji«) urejajo odnos med Decathlon Ljubljana, trgovina s športno opremo, d.o.o., s sedežem v Ljubljani, s poslovnim naslovom na Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana, Republika Slovenija, matična številka 6886825000, davčna številka SI 76789055 (v nadaljevanju: »Decathlon«), in osebo, ki obiskuje ali nakupuje prek spletne strani decathlon.si (v nadaljevanju »uporabnik«), skupaj imenovana »pogodbeni stranki«, v zvezi z uporabo spletne trgovine na spletni strani www.decathlon.si, v okviru katere Decathlon prodaja blago, organizira dostavo predmeta prodaje in nekatere druge podporne aktivnosti (npr. izvedbo plačil preko tretjih oseb) (v nadaljevanju: »spletna trgovina«). Uporabnik spletne trgovine je lahko le polnoletna oseba. Pogoji se lahko spremenijo, pri čemer veljajo tisti pogoji, ki so veljavni v času oddanega naročila na spletni strani.
Vsak mesec za vas izberemo atraktivne izdelke, ki vam jih ponudimo po ugodnejši ceni. Vse akcije in/ali popusti so časovno omejeni in veljajo do razprodaje zalog ali do določenega datuma, razen če je drugače navedeno. Popusti se ne seštevajo, razen če je to izrecno omenjeno v pogojih posamezne akcije. Za vsak izdelek je prikazana najnižja cena v zadnjih 30 dneh, če ta podatek ni na voljo, je trenutno znižana cena najnižja cena v tem obdobju. Za dodatne informacije si oglejte naše splošne pogoje poslovanja ali nas kontaktirajte neposredno.
Naše akcijske cene:
1. Konec kolekcije
Ko se sezona bliža koncu, ponujamo ekskluzivne popuste na izdelke, ki so del zaključene kolekcije. Tukaj lahko najdete oblaiča, obutev, dodatke in druge izdelke, ki so na voljo po znižanih cenah, saj se pripravljamo na nove kolekcije. Količine so omejene in takšna akcija najpogosteje traja do razprodaje zalog.
Ključna določila:
- Popusti do določenega % na izbrane artikle.
- Akcija traja do razprodaje zalog ali do določenega datuma, kar je prikazano ob posameznem
izdelku.
- Vsak izdelek ima prikazano najnižjo ceno v zadnjih 30 dneh. Če te informacije ni, pomeni, da je
trenutna znižana cena najnižja v tem obdobju ali pa izdelek sploh še ni bil znižan.
- Ni mogoče združevati z drugimi akcijami ali kuponi, razen če ni drugače navedeno.
2. Akcije
Poleg popustov ob koncu kolekcij organiziramo tudi različne akcije, kjer ponujamo posebne ugodnosti in popuste. To vključuje sezonske razprodaje, popuste ob praznikih, vikend popuste, 1+1 gratis ponudbe in še več. Akcije se redno posodabljajo, zato obiščite našo spletno stran, da ostanete na tekočem z najnovejšimi priložnostmi.
Ključna določila:
- Vikend akcije: Ekskluzivne popuste samo čez vikend.
- Sezonske akcije: Popusti na sezonske izdelke kot so poletna oblačila, zimski plašči itd.
- Praznične akcije: Posebni popusti ob praznikih (novo leto, božič, črni petek).
- Akcije trajajo do razprodaje zalog ali do določenega datuma, kar je navedeno ob posameznih
izdelkih
ali v splošnih pogojih posamezne akcije.
- Prikazana je najnižja cena v zadnjih 30 dneh. Če ta podatek ni na voljo, to pomeni, da je trenutna
cena najnižja v zadnjem obdobju ali pa artikel še ni bil znižan.
Decathlon Ljubljana d.o.o. (v nadaljevanju “Decathlon”) omogoča uporabnikom izposojo športne opreme (v nadaljevanju “Decathlon rent”). Ta dokument opredeljuje pogoje Decathlon renta. Cilj splošnih pogojev izposoje športne opreme je, da se uporabnik infromira glede načinov in pogojev Decathlon renta. Splošni pogoji izposoje športne opreme veljajo izključno za izposojo opreme v poslovalnicah Decathlon na območju Republike Slovenije.
Te splošni pogoji Storitev krožne ekonomije (v nadaljevanju “Splošni pogoji”) Decathlon Ljubljana
d.o.o. (vnadaljevanju “Decathlon”) omogočajo uporabnikom koriščenje naslednjih storitev:
- storitve servisne delavnice (v nadljevanju “Decathlon Workshop” al “Workshop”);
- Storitev izposoje športne opreme (v nadljevanju “Decathlon Rent” ali “Rent”);
- nakup rabljenih izdelkov (v nadaljevanju “Decathlon 2nd life” ali “2nd Life”); in
- odkup rabljenih izdelkov (v ndaljevanju “Decathlon BuyBack”).
Kako izkoristiti 2-letno garancijo na decathlonove izdelke?
1. Garancijo predstavlja vaš račun. Pri reklamaciji izdelka morate pokazati originalni račun ali
fakturo, ki ste jo dobili pri nakupu izdelka.
2. V primeru reklamacije pripravite izdelek v prvotnem stanju (npr. z vložki, vezalkami, etiketami,
če so bile prisotne, itd.). Če ne moremo identificirati izdelka, reklamacija ne bo možna.
3. Pokažite svojo Decathlonovo kartico, če ste jo uporabili pri nakupu izdelka.
4. Naši sodelavci bodo preverili, ali garancija pokriva vračilo izdelka. Če ima izdelek tovarniško
napako, ga bomo popravili ali pa zamenjali za nov izdelek. Če izdelka ne bomo mogli popraviti ali
zamenjati za nov izdelek, vam bomo vrnili znesek plačanega izdelka. Če izdelek ne izpolnjuje
garancijskih pogojev za tovarniško napako ali garancijskega roka, reklamacija ni mogoča.
Izdelki, ki jih Decathlon Slovenija ponuja v svojih trgovinah in na spletu na decathlon.si imajo
dveletno (2) garancijo, ki je neodvisna od zakonsko določenega garancijskega roka. Decathlon
Slovenija lahko po svoji presoji ponudi izdelke z daljšim garancijskim rokom, o čemer na odgovoren
način obvesti svoje stranke.
Garancija pokriva tovarniške napake ali skrite napake na izdelku, vendar ne pokriva obrabe zaradi
običajne uporabe. Garancija ne pokriva poškodb izdelka, ki nastanejo zaradi neprimernih zunanjih
dejavnikov, kot je namerno ali nenamerno poškodovanje stvari. Natančneje, Decathlon Slovenija je v
skladu s pogodbo o nakupu izdelkov široke potrošnje odgovorno za vse napake, ki so prisotne v času
nakupa izdelka. Če zahtevo za reklamacijo podate v 6 mesecih po nakupu izdelka, mora podjetje
Decathlon dokazati obstoj ali neobstoj napake. Po preteku 6 mesecev mora to storiti uporabnik.
Reklamacijo lahko podate v trgovinah Decathlon na informacijski točki, pri čemer morate pokazati
račun, ki potrjuje nakup izdelka, ki ga želite reklamirati. Če računa nimate, vaše zahteve za
reklamacijo ne moremo upoštevati. Zahtevo za reklamacijo lahko podate tudi prek naše spletne strani,
pri čemer pa strošek dostave izdelka do nas krijete sami.
Da bi lahko zagotovili skladnost s pogodbo o prodaji in da ne bi imeli tovarniške napake, morajo
izdelki široke potrošnje zagotavljati določeno kakovost in lastnosti izdelkov iste vrste, ki jih
lahko uporabnik razumno pričakuje na podlagi narave izdelkov široke potrošnje in javne izjave
podjetja Decathlon, proizvajalca ali njegovega zastopnika o lastnostih izdelka, ki so navedene v
oglasu ali na etiketi izdelkov široke potrošnje.
V izogib dvomom ali nejasnostim Decathlon Slovenija navaja namen, način uporabe in pogostost uporabe
vseh izdelkov na svoji spletni strani: www.decathlon.si.
Če uporabnik izdelek vrne brez upravičenega razloga ali brez da bi prebral ali upošteval navodila za
uporabo in vzdrževanje opreme, ki se nahajajo na spletni strani, reklamacije ne bomo upoštevali.
Izberete lahko, kako boste izdelek vrnili in ali želite pošiljko zavarovati pred izgubo, krajo ali
poškodbami. Decathlon Slovenija ne krije nobenega od teh stroškov in ni odgovoren za izgubljene ali
poškodovane pošiljke.
Prav tako morate sami poskrbeti, da so izdelki zapakirani tako, da jih zaščitite pred poškodbami ali
zmanjšanjem kakovosti med prevozom in dostavo do nas.
Prosimo, da shranite svoj račun (dokument o plačilu). Račun predstavlja vašo garancijo! Za vse
zamenjave in/ali vračila izdelkov v trgovinah Decathlon in pri spletnih nakupih potrebujete račun.