Izjemno ponosni in navdušeni smo, da lahko z vami delimo novico o naslednjem poglavju Decathlona.
Poglavju, ki bo izkušnjo športa omogočilo številnim ljudem po celem svetu. V Decathlonu trdno verjamemo, da šport igra ključno vlogo pri izboljševanju družbe. S športom ta postane bolj zdrava in srečna. Omogoča nam, da se ponovno povežemo s svojo človeškostjo, s planetom in z lastnimi telesi. Za hip smo se ustavili in se vprašali, zakaj obstajamo kot organizacija. To vprašanje nam je pomagalo zgraditi nove temelje strategije razvoja na številnih področjih našega podjetja.
Ta področja obsegajo uporabniško izkušnjo, kot tudi pospeševanje premika k trajnosti in modernizaciji celotnega podjetja - od začetka do konca. Decathlonovo ponudbo bo od sedaj nekoliko lažje razumeti, še vedno pa bo ta najboljša, izdelki iz naše ponudbe pa bodo zadovoljili prav vsako potrebo športnega uporabnika. Osredotočeni smo na nudenje najboljše športne izkušnje za vsakogar - ne glede na to, ali vam šport pomeni uspehe in podiranje rekordov ali zgolj dejavnost, ki vas ohranja bolj srečne ter zdrave. In prav zaradi tega so športne inovacije osrčje Decathlona.
Gre za popolno razmerje znanosti, inženiringa in oblikovanja ter strasti - Decathlonov SportsLab namreč nenehno preučuje človeško telo med gibanjem.
Novi logotip,
ki navdihne
Svojo preobrazbo začenjamo z novim logotipom, ki vas bo navdihnil. Simbol predstavlja našo predanost napredku in inovacijam, saj vam želimo ponuditi še boljšo izkušnjo nakupovanja.
Izboljšana spletna trgovina
Nadaljujemo s spremembami na naši spletni strani. Prizadevamo si, da bi bila ta še bolj privlačna in koristna. Pričakujete lahko nov videz, ki vam bo olajšal brskanje in nakup izdelkov iz udobja naslonjača.
Osvežen videz poslovalnic
V bližnji prihodnosti bo osvežen videz vseh naših obstoječih trgovin. Tako bodo še bolje prilagojene vašim potrebam. Uživajte v izboljšanem ambientu med raziskovanjem naše široke ponudbe izdelkov!
Nove izkušnje v prihajajočih trgovinah
Nove trgovine bodo zasnovane z novo preobleko, ki bo še bolje prilagojena uporabniški izkušnji. Pripravite se na nakupovalno doživetje, ki bo odražalo našo posvečenost kakovosti in priljubljenim inovacijam.
Kar se je začelo kot sanje peščice prijateljev, je sedaj globalno podjetje z več kot 100.000 zaposlenimi in več kot 1700 trgovinami v 70 državah. V naši ponudbi strastni športniki najdejo opremo za več kot 80 športov. Vsaka blagovna znamka pa ponuja izdelke tako za začetnike, kot tiste najbolj izkušene.
Naše fizično in duševno zdravje danes, bolj kot kadarkoli prej, potrebuje šport. Z našim North Star projektom smo začrtali svoj nov, navdihujoč namen: Move People Through the Wonders of Sport.
Te besede nosijo več pomembnih pomenov:
Move (premikati): fizično prispevati k bolj aktivnemu življenjskemu slogu uporabnikov. Se na čustveni ravni povezati in osrečiti ljudi z bolj pristno povezavo. Vedenjsko navdihniti ljudi, da sprejmejo bolj trajnostne navade.
People (ljudi): biti dostopni vsem ljudem, na vseh ravneh. Od začetnikov do vrhunskih športnikov. Svojo tehniko smo razvili do stopnje, ki nam danes omogoča, da izdelujemo konkurenčne izdelke na globalni ravni.
Wonders of Sport (čudesa športa): čarobnost, ki jo doživite med osredotočenostjo; vezi, ki jih sklenete s sodelovanjem; navdušenje, ko podrete svoj rekord - pomagamo vam, da si šport prilastite in ga prilagodite svojim željam.
Prvi pomemben dejavnik je uporabniška izkušnja. Ta mora presegati izdelke same in uporabnikom ponuditi poglobljeno ter popolno doživetje. Razvijali bomo vsako posamezno stično točko, hkrati pa ustvarjali povsem nove in svoje uporabnike popeljali na nepozabna doživetja.
Naslednji dejavnik je trajnost. Ustvarjamo nove krožne poslovne modele in posamezne izdelke preoblikujemo z mislijo na njihov vpliv na okolje. Prav tako uvajamo inovativne spremembe v naših proizvodnih procesih ter uporabljamo vznemirljive nove obnovljive materiale. Vsi ti dejavniki pa se vračajo k naši neomajni zavezi, da zmanjšamo svoj odtis na skupnem igrišču - našem planetu. S tem želimo naslednjim generacijam zagotoviti, da bodo uživale v čarih športa še dolgo v prihodnosti.
Tretji dejavnik sestavljajo: modernizacija, racionalizacija in digitalizacija našega celotnega poslovnega modela. Smo podjetje, ki končnim uporabnikom nudi izdelke, ki jih sami tudi oblikujemo in izdelamo. In prav zaradi tega smo edinstveni. Spreminjamo in oblikujemo celoten proces - od zasnove, do proizvodnje, vse do načinov, da rabljene izdelke ponovno uporabimo. To nam omogoča, da smo bolj prilagodljivi, okretni in odzivni na potrebe sveta okoli sebe.
Nič od tega pa ne bi bilo mogoče brez naše ključne prioritete - naših uporabnikov. Želimo, da tudi naši sodelavci prispevajo k skupnemu cilju, da naredimo svet srečnejši ter bolj zdrav.
To bo Decathlonova zapuščina: z velikodušnostjo, iznajdljivostjo in strastjo naših zaposlenih odpreti vrata v svet športa vsem.
Barbara Martin-Coppola, CEO Decathlon United: „Danes je prav poseben trenutek za zgodovino in prihodnost Decathlona. Danes svet šport potrebuje bolj kot kadarkoli prej. Šport združuje ljudi in jim pomaga izboljšati njihovo fizično in duševno zdravje. V Decathlonu si prizadevamo, da bi bil naš učinek na ljudi, družbo in planet pozitiven - to pa želimo doseči predvsem s športom. Ponosna sem, da imam priložnost s svojimi sodelavci delati na projektu North Star. S tem projektom smo začrtali svojo smer in ambicije. Preprosto neverjetno je opazovati, kako se je naša raznolika skupnost zbrala, da bi skupaj proslavili tisto, kar nas loči od drugih: željo po tem, da vsakemu posamezniku omogočimo, da se s športom ukvarja pod svojimi pogoji. Prepričana sem, da bodo naše ambiciozne strategije in poslovni modeli v razvoju Decathlon postaviliv ospredje svojega področja kot edinstveno in samozavestno znamko."
Naš novi logotip sestavljata dva elementa: naša besedna znamka in naš nov simbol, ki smo ga poimenovali kar "Orbita". Predstavlja goro, jadro, val ... mogoče utrip srca. Vrh na koncu Orbite pa predstavlja gibanje proti novim višavam.
Decathlonov novi logotip je simbol odprtosti. Dovoljuje nam, da sami najdemo njegov pomen - pa naj gre za dostopnost, zmogljivost, inovativnost ali pozitiven vpliv na okolje.
Naš novi odtenek modre je živahen in poln energije. Predstavlja Decathlonovo verodostojnost kot športno blagovno znamko. Naša nova identiteta blagovne znamke pa je mnogo več kot le nov logotip.
Zgrajena je na modularnosti in odraža širino naše specializacije ter stremi k doseganju večjega števila ljudi - od začetnikov do profesionalcev. Prinesla bo veselje in pozitivna čustva ter prenesla močne vrednote vključenosti.
Vprašanje, ki vam ga Decathlon zastavlja danes, je: ready to play?
To je vabilo sodelavcem, uporabnikom in svetu, da sprejmejo tisto, kar imajo v sebi. Tisto, kar v sebi nosijo že od rojstva.
Ni pomembno, koliko ste stari, koliko denarja imate, niti koliko močni ali kako dobro fizično pripravljeni.
Želimo le, da se skozi šport in življenje premikate z več energije in užitka.
Nič vas ne bi smelo zadrževati in, skupaj z Decathlonom ter našo zavezo, da omogočimo šport vsem, vas tudi ne bo.
Torej,
Ready to play?