Komu je namenjen ta lopar?
Adipower Ctrl Team 3.3 znamke Adidas se priporoča srednjim igralcem, ki imajo dobro tehniko in želijo obvladovati igrišče z bolj natančnim, prizanesljivim loparjem.Udoben ob udarcu, hkrati pa enostaven za uporabo zaradi majhne teže.Ko ga boste ukrotili, boste s to različico postali zelo učinkovit obrambni igralec.
Teža: od 360 do 375 g
Teža se meri v gramih.Prav tako kot težišče in dolžina loparja tudi ta vpliva na kontrolo in stabilnost loparja ter prenos energije na žogo (moč). Težji ko je lopar, večjo moč boste imeli in težje ga boste obvladali. Lažji ko je lopar, manj moči boste imeli in lažje ga boste obvladali.
Težišče v glaviSrednja
Težišče loparja se meri v centimetrih od spodnjega dela ročaja loparja.
Višja ko je vrednost (visoko težišče), večja je moč in stabilnost loparja, vendar se bo lopar zdel težji (čeprav ne gre za težek lopar). Vendar se boste morali zato odpovedati nekaterim manevrskim sposobnostim. Manjša ko je vrednost (nizko ravnotežje), lažje boste obvladali lopar, vendar bo lopar manj stabilen in imeli boste manj moči.
Zunanji material: steklena vlakna
Steklena vlakna so najbolj prožna možnost za zunanji material.Bolj prožna so vlakna, hitreje se bo žoga odbila od loparja in udobnejši bo udarec.Z manj prožnimi vlakni (kot je karbon) lahko v lopar vnesemo več moči.
Notranji material: pena Eva Soft Performance
Pena Soft Performance EVA nizke gostote izboljša odboj žoge in nudi neverjeten občutek ob udarcu.Črna kapica označuje loparje Adidas s peno Soft Performance.
Tehnologija Dual Exoskeleton
Karbonska rebra dvojne višine, vgrajena v osrčje loparja, izkoristijo moč pri vsakem udarcu.
Tehnologija Power Embossed Ridge
Zunanja karbonska rebra na okvirju optimizirajo strukturne togosti in nudijo odlično trpežnost.
Tehnologija Spin Blade Decal
Groba površina loparja, ki vam pomaga, da žogica zlahka rotira in optimizira občutek žogice.
Tehnologija Structural Reinforcement
Ojačitve vzdolž zunanjega roba okvirja za večjo togost in trpežnost.
Tehnologija Smart Holes System
Luknje, razporejene v krivulji za optimizacijo rotacije ob udarcu.