Opora
S klikom na spodnjo povezavo poiščite vso vsebino, ki je na voljo o vašem kolesu:
https://support.decathlon.fr/
Serija RCR
Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prečni prerezi vsake cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (+/-15°). To kolo spada v kategorijo »lahkih aerodinamičnih« koles, ki zagotavljajo popolno ravnovesje med težo, togostjo in aerodinamiko ter zagotavljajo izjemno kolo. Če želite kolo, zasnovano za zmagovanje na dirkah, ne iščite drugega.
Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?
Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.
Podrobneje o okvirju
Okvir RCR tehta 830 g (barvan) v velikosti M.
Vilica RCR tehta 380 g (barvana) v velikosti M.
Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 33 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g).
Na izbiro je več zaključnih obdelav
Odvisno od skupinskega nabora in konfiguracije koles lahko izbirate med različnimi zaključki, tako da se lahko vozite z modelom, ki ste ga oblikovali sami.
Okvirja RCR in Pro sta izdelana iz surovega karbona z mat lakom. To pomeni, da so ogljikova vlakna vidna, saj niso prekrita z barvo. Vsak okvir je edinstven, saj je 450 kosov ročno laminiranih v kalupu, kar prihrani do 100 g.
Povezovalni deli kolesa
Dele krmilnih ležajev smo pametno integrirali tako, da RCR gladko krmili, hkrati pa je enostaven za vzdrževanje. DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO: nosilec je lahek, a dovolj tog,
XS: 80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm.
XL: 120 mm
DEDA SUPERZERO RS krmilo (karbon)
Meritev od roba do roba (npr.: 400 krmilo, ki se meri med aksli = a 420 mm Deda krmilo)
Širina med aksli:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm
Skupina SHIMANO 105 DI2 in senzor moči INPEAK
Kolo je opremljeno s kompletnim skupino SHIMANO 105 DI2 R7170 in merilnikom moči INPEAK. Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali.
Elektronski sklop ima dve ločeni bateriji (eno za vsako prestavno ročico). Z aplikacijo Shimano E-Tube lahko nastavite svoje kolo in si ogledate podatke svojih voženj.
Pogonski sistem Shimano 105 Di2
Prestavna ročica: Shimano ST-R7170.
Prednji menjalnik: Shimano FD-R7150, 105 Di2.
Zadnji menjalnik: Shimano RD-R7150, 105 DI2, 12-stopenjski.
Račna: R7100 11/34.
Zobnik: Shimano R7100 52/36.
Dolžina gonilke za velikosti kolesa:
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm.
Veriga Shimano 12-stopenjska, 7100 S.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Kolutne zavore
Kolutne zavore Shimano 105 s 160-mm koluti RTCL800 spredaj in 140-mm zadaj.
Zavore Shimano 105 so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.
Obroči Swiss Side Hadron Classic 470
Kolesa SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470 so pripravljena za vožnjo brez zračnic, imajo kljuko in so zasnovana tako, da zagotavljajo optimalno ravnovesje med vzdržljivostjo pri vožnji in aerodinamično zmogljivostjo s 25- in 28-milimetrskimi cevmi.Priporočen tlak:
7 mm. Teža: 1600 g za par.
Pnevmatika Continental GP 5000S TLR
S pnevmatikami Continental GP5000 S, tubeless ready, lahko vozite hitreje, udobneje in s še večjo odpornostjo proti predrtju.
700 x 28C: tlak med 4 in 6,5 bar.
280 g.
Brez zračnice ali z njo
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Položaj
15-mm RCR karbonska sedežna opora.
140-milimetrski cestni sedež Decathlon. Sedež ima kratek nos, ki spodbuja stabilnost in zmanjšuje pritisk na mehko tkivo.
Teža 250 g
Pedali
Prodaja se brez pedalov.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.