Serija RCR
Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prečni prerezi vsake cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (+/-15°). To kolo spada v kategorijo »lahkih aerodinamičnih« koles, ki zagotavljajo popolno ravnovesje med težo, togostjo in aerodinamiko ter zagotavljajo izjemno kolo. Če želite kolo, zasnovano za zmagovanje na dirkah, ne iščite drugega.
Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?
Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.
Podrobneje o okvirju
Okvir RCR tehta 800 g (barvan) v velikosti M.
Vilica RCR tehta 380 g (barvana) v velikosti M.
Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 33 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g). Opomba: Karbonski okvirji ne smejo biti pritrjeni na zgornjo cev, sedežno cev in spodnjo cev z objemko (stojalo v delavnici, nosilec za kolo). Karbon je zelo tog material, vendar ne prenese stiskanja.
Povezovalni deli kolesa
Dele krmilnih ležajev smo pametno integrirali tako, da RCR gladko krmili, hkrati pa je enostaven za vzdrževanje.
Kombinacija DEDA x VAN RYSEL združuje aerodinamiko, ergonomijo in togost:
XXS 90 x 380
XS 90 x 380
S 90 x 400
M 100 x 400
L 110 x 400
XL 120 x 400
Pogonski sklop Sram Red in merilnik moči Quarq
Kolo je opremljeno s kompletom skupin SRAM RED eTap AXS in merilnikom moči Quarq.Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali. Skupna teža pogonskega sklopa: 2400 g z merilnikom moči.
Elektronska skupina ima dve ločeni bateriji (eno za vsak menjalnik). Z aplikacijo SRAM lahko nastavite svoje kolo in si ogledate podatke svojih voženj.
Pogonski sklop SRAM RED eTap AXS E1
Prestavna ročica: RED AXS HRD E1.
Prednji menjalnik: RED AXS E1.
Zadnji menjalnik: RED AXS E1 MAX 36T.
Kaseta: Red XG 1290 10-33.
Os pogona: RED AXS PM 48/35T
Ohišje: SRAM DUB BB86 CERAMIQ
Os pogona:
FC SRAM RED AXS E1 PM 48/35T.
Dolžina gonilke glede na velikost:
XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L 175 mm.
Veriga:
SRAM RED E1
Elemente SRAM je mogoče preprosto zamenjati, saj so združljivi s serijami Red in Force.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Kolutne zavore
Kolutne zavore SRAM Red D2 s 160 mm koluti spredaj in 140 mm zadaj.Zavore SRAM Red D2 so hidravlične. To omogoča postopno in močnejše zaviranje kot pri hidravličnih zavorah s kabli.
Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust:
- Sprostite zavorni mehanizem↲ - Močno zavirajte in hkrati zategnite zavorni mehanizem↲ - Če se težava nadaljuje, pojdite v najbližjo trgovino.
Kolesa Zipp 353 SW
Kolesa 353 NSW s 45 mm valovito obliko platišča zaradi vrhunske aerodinamične učinkovitosti in izjemne stabilnosti pri bočnem vetru omogočajo hitro vožnjo na vseh terenih.353 NSW je Zippovo najlažje kolo brez zračnic doslej, zato je najboljše orožje za odcepitev od skupine.
Teža 1308 g
https://www.sram.com/fr/zipp/models/wh-353-ntld-a1
Pnevmatika Continental GP 5000S TR
Cestna pnevmatika Continental Grand Prix 5000 S TR je hitrejša in lažja ter ima močnejše bočnice kot njena predhodnica GP 5000. Vozite hitreje, počutite se bolj udobno in uživajte v boljši zaščiti pred predrtjem
700 x 28: tlak med 3 in 5 bar.
280 g.
Brez zračnice ali z njo
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Položaj
Karbonska sedežna opora RCR (mm).
Mere glede na velikost kolesa: XS: 316
S: 331, M: 356,
L/XL: 406.
Sedež Fizik Argo 00
Ta tekmovalni sedež, razvit v sodelovanju s profesionalnimi kolesarji, ima kratek nos, ki zagotavlja dobro stabilnost in zmanjšuje pritisk na mehka tkiva.
Teža 144 g (140 mm)
Pedali
Prodaja se brez pedalov.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Pomembno/varnost
Kolesa Zipp zadrgo veljajo za »brezkaveljna«, saj nimajo kavljev, ki bi pnevmatiko držali v obroču. Tlak je tisti, ki drži pnevmatiko tesno ob obroču. Opozorilo: Upoštevati morate največji tlak, ki ga priporoča Zipp – nikoli ne presezite 5 barov, sicer lahko pnevmatika izskoči.