Serija NCR CF
Karbonski okvir Neo raCeR je kolo, ki je na meji med serijama Endurance in Race. Njegov športni značaj bo zagotovo všeč kolesarjem, ki iščejo zmogljivo kolo. Ne glede na to, ali ste začetnik ali izkušen kolesar, vam bo všeč, kar vam to kolo ponuja. Vsako kolo v seriji NCR je opremljeno s hidravličnimi kolutnimi zavorami, ki zagotavljajo progresivno zaviranje v vseh vremenskih razmerah.
Allroad: Vsestransko kolo z enojnim verižnikom
S kolesom NCR CF Allroad, ki je nekje med cestnim kolesom in makadamkarjem, boste lahko odkrivali razgibane ceste okoli sebe.
Zaradi preprostosti in zanesljivosti smo izbrali električni enojni pogonski sklop ter 35-mm pnevmatike „Allroad“.
To kolo je idealen spremljevalec, s katerim se lahko osredotočite na užitek v vožnji, ne glede na to, ali gre za cesto ali stezo. Všeč so nam njegova vsestranskost, igrivost in drznost.
Podrobneje o okvirju
100-% karbonski okvir in vilica. Po zaslugi karbona je kolo lažje, bolj togo in bolj energično. Za natančno in neposredno krmiljenje smo uporabili tudi karbon v vilici.
Okvir kolesa NCR CF tehta 1200 g v velikosti M, ko je pobarvan. Vilica tehta 413 g. Medosna razdalja: Serijsko je opremljen s 35-mm pnevmatikami z veliko prostega prostora. Pri 38-mm pnevmatikah bodite previdni, saj obstaja velika nevarnost poškodbe barve.
Povezovalni deli kolesa
Krmilni sistem NCR CF je v celoti izdelan iz aluminija, z Van Ryselovim predimenzioniranim nosilcem krmila in krmilom.
Velikost nosilca krmila je odvisna od velikosti okvirja:
XXS: 60 mm,
XS: 70 mm,
S: 80 mm,
M: 90 mm, L: 100 mm,
XL: 110 mm.
Širina krmila (od roba do roba):
XXS - XS - S: 400 mm
M - L - XL: 420 mm.
Električni pogonski sklop SRAM APEX AXS
Ta različica je opremljena s kompletnim pogonskim sklopom SRAM Apex AXS. Ta pogonski sklop je mlajši brat pogonskega sklopa Force, od katerega je podedoval svoje tehnologije, in resnično ruši kalup. Je 100-% brezžičen in zamenjava različnih delov je mala malica. Z aplikacijo SRAM connect lahko popolnoma prilagodite svojo nastavitev na pametnem telefonu.
Skupina deluje z baterijo. Odklopi se za enostavno polnjenje.
Teža pogonskega sklopa: 3050 g. BB: DUB PressFit Bottom B.
Prestave
Kolo je opremljeno z enojnim verižnikom SRAM APEX AXS 46. Obroč 46T omogoča višjo kadenco in daljše zadrževanje na sredini kasete.
Kaseta SRAM XPLR PG-1231, 11/44T ima naslednje velikosti zobnikov:
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44
Veriga Apex AXS
Dolžina ročice glede na velikost
XS : 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm.
L/XL: 175 mm.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu.
Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000 do 12.000 km.
Kolutne zavore
Kolutne zavore Sram Paceline s 160-mm rotorji spredaj in zadaj.
Omeniti velja, da lahko zavorno zaščito prilagodite velikosti svoje roke. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. To omogoča boljši oprijem med ploščico in kolutom.
Tubeless platišča Fulcrum Racing3 DB (1)
Platišča so izdelana s tehnologijo, zasnovano, da izboljša zmogljivost v različnih situacijah ter uspešno postavlja nov standard zadovoljstva in zanesljivosti. Zagotavljajo izjemno kotalno učinkovitost po zaslugi stožičastih in lijakastih ležajev, obenem pa ostajajo udobna po zaslugi jeklenih naper, ki zagotavljajo za več kot 25 % več kapacitete blaženja v primerjavi z modelom Racing Zero. Sta neverjetno vsestranski in popolnoma zanesljivi.
Kolesa FULCRUM RACING 3 DB tubeless (2)
Širina platišča: 23,8 mm.
Višina obroča: 28 mm. Teža (par): 1660 g. Prednje napere: 21 (7 levih, 14 desnih), zadnje: 21 (14 levih, 7 desnih). Ležaji: stožičast/lijakast sistem, nastavljivi. Pesto: aluminijast, flanša z aluminijem. Telo srednjega pogona:Shimano/SRAM 10/11 prestav.
Največja teža kolesarja: 109 kg.
Pnevmatike Hutchinson Overide
Velikost: 700 x 35 C.
Vsestranskost tega kolesa smo želeli povečati do maksimuma z namestitvijo pnevmatik Hutchinson Overide, tako da se boste lahko svobodno premikali s cest na steze in nazaj.
Tubeless ready. Pnevmatika Tubeless Ready
Brez zračnice ali z njo
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Položaj
Van Rysel aluminijasta sedežna opora, premer 27,2 mm.
XS: 250 mm,
S, M, L: 350 mm,
XL: 400 mm
NCF CF Allroad rumene barve: Sedež Van Rysel 30° 145 mm.
NCF CF Allroad sive barve: Sedež Van Rysel Sportlight 900.
Pedali
Prodaja se brez pedal.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Teža kolesa
Teža kolesa v velikosti M: 8,75 kg.