Kolekcija North Star
Ta izjemna serija spominja na legendarne dirke, ki potekajo ponoči. Paket vključuje kolo, očala PERF 900 in kapo za po dirki. Poleg tega, da je kolo pripravljeno za dirkanje s kolesi Duke in zračnicami Dugast, vam ponuja najboljše Van Ryselovo znanje z različico Pro okvirja RCX2. Kolo je opremljeno s pogonom Sram Force AXS, karbonskim krmilom ZIPP in karbonsko sedežno oporo ZIPP. Pospešek strele.
Okvir RCX 2 Pro
Ultimativna različica okvirja RCX 2 Pro z izjemno visokomodularnimi vlakni za še večjo lahkotnost in togost za najzahtevnejše kolesarje. Ta okvir ima številne izboljšave v primerjavi s prejšnjim RCX, predvsem boljše odstranjuje blato, kjer se sedežna cev spoji s sedežno oporo. Osrednji trikotnik smo dvignili, obliko naglavne cevi pa prilagodili tako, da lahko lažje postavite ramo pod njo, ko kolo prenašate.
Okvir in vilice
100-odstotni karbonski okvir in vilica iz ultra visokomodularnega karbona.
Okvir, odobren s strani UCI
Vodenje kablov skozi spodnjo cev. Teža okvirja v velikosti M (barvan): 966 g.
Teža vilic: 425 g.
Pogonski sistem
Novi 12-stopenjski pogonski sklop Sram Force AXS. Električni pogonski sklop je izjemno precizen in hiter. Menjavanje prestav postane otročje lahko tudi na strmem klancu! Sistem deluje z odstranljivo zunanjo baterijo, ki se nahaja na zadnjem menjalniku. Za optimizacijo uporabe vaše skupine Sram Force priporočamo prenos aplikacije Sram Connect.
Ročica menjalnika: Prestavna ročica: Sram Force.
Zadnji menjalnik: Sram AXS D2.
Veriga: Sram Force, 12-stopenjska.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige,
https://www.decathlon.fr/p/testeur-d-usure-chaine-velo/_/R-p-120530?mc=8351086
Koda artikla: 8351086
Prednji verižnik / zadnji verižnik
Verižnik: Sram Force, 40 zob.
12-stopenjska kaseta: Sram Force 10/33.
Dolžina gonilke glede na velikost kolesa: XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm.
L/XL: 175 mm.
Os pogona:
Sram DUB PF 86.5
Duke Baccara 36T kolutni obroči za ciklokros
Kolesa Duke Baccara X-Machine so karbonska kolesa za tubularne pnevmatike, primerna za tekmovanja v ciklokrosu in vsestranska na vseh vrstah površin (pesek, blato, trava itd.). Širina 27,6 mm omogoča boljši oprijem pnevmatike in zmanjšuje tveganje, da bi se pnevmatika odlepila.
Pesto DT Swiss 240
Višina profila: 17,5 mm.
Prednja os: 100 x 12.
Zadnja os: 142 x 12.
Sprejema pnevmatike s prečnim prerezom od 28 mm do 38 mm.
Pesto Dugast Typhoon
Tubularne pnevmatike Dugast so merilo v svetu ciklokrosa. Model Typhoon je zasnovan za tekmovanja z zelo vsestranskim profilom.
Zaradi 100-odstotno bombažne konstrukcije boste uživali v odlični odpornosti proti predrtju, nizkem kotalnem uporu in odlični vodljivosti v ovinkih. Teža 390 g.
Največji tlak: 5 barov.
Zavore
Zavore Sram Force so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Prednji in zadnji kolut 160 mm.Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se vaš kolut dotika, sledite tem navodilom za ponovno poravnavo kolesa in čeljusti: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.
Krmilo/nosilec krmila/krmilni sistem
Krmilo: ZIPP SL 70 Ergo Carbon Reach 70 / DROP 128 mm
Širina: XS/S: 400 mm,
M/L/XL: 420 mm. Nosilec krmila: ZIPP service race, aluminij, kot 6°.
Dolžina: XS: 70 mm,
S: 80 mm,
M: 90 mm, L: 100 mm,
XL: 110 mm.
Sedež / sedežna opora
Sedež: Fizik Vento Argo X3
Sedežna opora: ZIPP SL Speed carbon 27,2 mm.
Dolžina:
XS/S: 300 mm,
M/L/XL: 400 mm.
Pedali
Pedali niso priloženi.
Teža
7,35 kg pri velikosti M, brez pedalov.
Vzdrževanje kolesa
Ne pozabite, da potrebujejo kolesa za cross-country in makadamkarji posebno vzdrževanje. Pogosto so izpostavljeni zelo zahtevnim pogojem, ki so zahtevnejši za materiale. Zato je redno vzdrževanje bistveno za ohranjanje dobrega stanja kolesa. Pogonski sklop je treba menjati pogosteje kot pri cestnem kolesu. Redno zategujte osi, sedežne objemke, nosilec krmila itd.
Se lahko vozim po makadamskih poteh s tem kolesom?
Makadamkar je pojem, ki vključuje veliko različnih situacij. To kolo je najprej in predvsem za cross-country vožnje. Osi niso ojačane, zato kolo ni primerno za prenašanje večjih obremenitev. Okvir nima lukenj za montažo prtljažnika ali blatnikov.
Vendar pa ga lahko uporabljate z ustreznimi pnevmatikami tudi za ostale vožnje, čeprav platišča niso zasnovana za spuste po skalnatih površinah.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane ciklokros verige je 4000 km.
Povprečna življenjska doba ciklokros kasete je 6000-10.000 km.
Kakšna je razlika med RCX 2 in RCX 2 Pro?
Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCX 2 uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCX 2 PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCX 2 PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.