- Domov
- Vsi športi
- Kolesarstvo
- Kolesa
- Cestna kolesa
- Cestna karbonska kolesa
- Cestno kolo PRO DURA ACE DI2 AG2R
Cestno kolo PRO DURA ACE DI2 AG2R
Cannot ship to ()
Razpoložljivost v trgovinah
This product is currently unavailable for your region
Prosimo izberite velikost
Razpoložljivost v trgovinah
RCR Pro ekipe Decathlon AG2R La Mondiale je zasnovan za premagovanje osebnih rekordov ali zmagovanje na dirkah.
Odkrijte model RCR Pro, ki so ga zasnovali strokovnjaki s pomočjo vetrovnika in predstavlja popolno ravnovesje med aerodinamiko, lahkotnostjo in togostjo.
Vozite kot profesionalec!
PREDNOSTI

Aerodinamika
Okvir in vilica sta testirana in odobrena v vetrovniku.

Majhna teža
6,910 kg v velikosti M (tubeless).

Učinkovitost
Okvir iz karbona z izjemno visoko stopnjo modulacije.
TEHNIČNE INFORMACIJE
Kolo za profesionalne kolesarje iz ekipe Decathlon Ag2r
Kolo Van Rysel RCR PRO DURA ACE DI2 je model, s katerim ekipa Decathlon Ag2r World Tour izstopa in zmaguje na največjih kolesarskih dirkah na svetu. Za amatersko uporabo z verižniki 52/36 je bilo prilagojeno le prestavno razmerje.
Serija RCR
Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prečni prerezi vsake cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (+/-15°). To kolo spada v kategorijo aero-light: ugotovili smo, da je zaradi optimalnega ravnovesja lahkosti, togosti in aerodinamike to kolo izjemno. Če želite kolo, zasnovano za zmagovanje na dirkah, ne iščite drugega.
Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?
Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.
Podrobneje o okvirju
Okvir RCR tehta 790 g (barvan) v velikosti M.
Vilica RCR tehta 380 g (barvana) v velikosti M.
Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 32 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g). Opomba: Karbonski okvirji ne smejo biti pritrjeni na zgornjo cev, sedežno cev in spodnjo cev z objemko (stojalo v delavnici, nosilec za kolo). Karbon je zelo tog material, vendar ne prenese stiskanja.
Povezovalni deli kolesa
S partnerjem Deda smo posebej zasnovali kokpit kolesa RCR Pro, da bi izboljšali aerodinamiko z zmanjšanjem sprednje površine in hkrati zagotovili optimalno ergonomijo na treh stičnih točkah (ročice, vrh krmila in spuščeni deli). Ohišje je v celoti notranje usmerjeno, kar zagotavlja poenostavljen učinek.
Kombinacija Deda X VR je odvisna od velikosti okvirja:
(dolžina nosilca krmila x širina krmila)
XXS, XS: 90 x 380,
S: 100 x 380,
M: 100 x 400,
L: 110 x 400,
XL: 120 x 400.
Pogonski sklop Shimano Dura Ace Di2 + merilnik moči
Kolo RCR Pro je opremljeno s kompletnim sklopom Shimano Dura Ace R9200 DI2 12S: najhitrejšim in najnaprednejšim pogonskim sklopom, ki je bil kdaj koli razvit.
Merilnik moči Dura-Ace FC-R9200-P vam ponuja vse, kar lahko kolesar, ki ljubi meritve, potrebuje. Li-ionsko akumulatorsko baterijo je enostavno uporabljati, povezljivost Bluetooth®LE in ANT+ pa omogoča enostavno konfiguriranje.
Pogonski sklop Shimano Dura Ace Di2 12S
Prestavna ročica: Shimano Dura Ace R9270
Prednji menjalnik: Shimano Dura Ace KFDR9250
Zadnji menjalnik: Shimano Dura Ace KRDR9250D (največ 34 T)
Kaseta: Shimano Dura Ace KCSR9200 11-34
Verižnik: Shimano Dura Ace KFCR9200 52/36 Power
Dolžina gonilke glede na velikost
XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm
Veriga Shimano Dura Ace KCNM9100 12S
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Kolutne zavore
Kolutne zavore Shimano Dura Ace s 160-mm koluti spredaj in 140-mm zadaj.
Kolutne zavore Dura Ace so hidravlične. To vam omogoča bolj progresivno in zmogljivo zaviranje.
Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj.
Če se rotor dotika blazinic, ponovno poravnajte čeljust:
- Močno zavirajte in hkrati zategnite čeljust.
Če se težava nadaljuje, pojdite v najbližjo trgovino.
Obroči Swiss Side Hadron² 500 Ultimate
Swiss Side na podlagi izkušenj iz F1 združuje švicarsko inženirsko spretnost z najboljšimi sestavnimi deli in ponuja najzmogljivejša kolesa na trgu. Zagotavljajo minimalen upor in neprekosljivo stabilnost v vetru.
Swiss Side Hadron Ultimate² 500, Hyperglide,
keramični ležaji Sinc,
pesta DT Arc 180.
Profil: 50 mm.
Notranja širina: 20 mm
Teža na par: 1470 g
https://www.swissside.com/
Pnevmatika Continental GP 5000S
Cestna pnevmatika Continental Grand Prix 5000 S TR je hitrejša in lažja ter ima močnejše bočnice kot njena predhodnica GP 5000. Vozite hitreje, počutite se bolj udobno in uživajte v boljši zaščiti pred predrtjem
700 x 28: tlak med 4 in 6,5 bar.
280 g.
Brez zračnice ali z njo
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Položaj
Karbonska sedežna opora RCR (odmik -15 mm)
Dimenzije glede na velikost kolesa:
XXS: 271, XS: 316
S: 331, M: 356,
L/XL: 406
Sedež Fizik Vento Argo 00 140 mm.
Ta tekmovalni sedež, razvit v sodelovanju s profesionalnimi kolesarji, ima kratek nos, ki zagotavlja dobro stabilnost in zmanjšuje pritisk na mehka tkiva.
Teža: 134 g
Pedali
Prodaja se brez pedalov.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Sestava
Sestava
Okvir kolesa: 100.0% Ogljik
Nasveti za shranjevanje in vzdrževanje

NE PERITE.

BELJENJE JE IZKLJUčENO.

NE SUšITI V SUšILNEM STROJU.

NE LIKATI.

NE čISTITE NA SUHO.
TESTI IN GARANCIJA
Testi
Serijo RCR uporablja profesionalna ekipa Decathlon AG2R.
Odobril
Sam Bennett, Ben O'Connor, Victor Lafay, Felix Gall, Aurélien Paret-Peintre, Dries de Bondt, Oliver Naesen in vsi kolesarji kolesarske ekipe Decathlon AG2R La Mondiale.
Garancija na dele
Naši karbonski okvirji in vilice imajo 5-letno garancijo.