RCX II
Naše novo ciklokros kolo vas bo navdušilo med zimskimi vožnjami na progah. Je igrivo in okretno ter izstopa iz množice s svojimi dirkalnimi zmogljivostmi. Ta okvir ima številne izboljšave v primerjavi s prejšnjim RCX, predvsem boljše odstranjuje blato, kjer se sedežna cev spoji s sedežno oporo. Osrednji trikotnik smo dvignili, obliko naglavne cevi pa prilagodili tako, da lahko lažje postavite ramo pod njo, ko kolo prenašate.
Okvir in vilice
100% karbonski okvir in vilica,
s strani UCI odobren okvir,
napeljava kabla skozi spodnjo cev. Teža okvirja: 940 g (M).
Teža vilice: 440 g
Pogonski sistem
Novi 12-stopenjski pogonski sklop SRAM APEX AXS. Električni pogonski sklop je izjemno precizen in hiter. Menjavanje prestav postane otročje lahko tudi na strmem klancu! Sistem deluje z odstranljivo zunanjo baterijo, ki se nahaja na zadnjem menjalniku. Za optimizacijo uporabe vaše skupine SRAM Force priporočamo prenos aplikacije SRAM CONNECT.
Ročica menjalnika: SRAM Apex AXS.
Zadnji menjalnik: SRAM Apex AXS.
Veriga: Sram.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Prednji verižnik / zadnji verižnik
Verižnik: SRAM Apex, 40 zobov.
12-stopenjska kaseta: SRAM Apex 10/36.
Dolžina gonilke glede na velikost kolesa:
XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172.5 mm.
L/XL: 175 mm.
Obročniki Fulcrum Rapid Red 900.
Premer kolesa: 700 C.
Teža: 1870 g.
Material platišča: aluminij.
Material obroča: aluminij, asimetrično.
Višina: spredaj in zadaj: 24,1 mm.
Širina: 27,1 mm.
Notranja širina 22 mm.
Zavorni sistem: disk zavore.
Združljivost prednje osi: HH12-100.
Združljivost zadnje osi: HH12-142.
Napere - spredaj/zadaj: 28.
Omejitev teže: 120 kg.
https://www.fulcrumwheels.com/fr/soutien/roues-oem/rapid-red-900
Okvir je primeren za pnevmatike do prečnega prereza 40.
Pnevmatike
Pnevmatike VITTORIA TERRENO MIX CX, 33 mm. Ta vsestranska pnevmatika ima 120 TPI najlonsko karkaso.
Tubeless Ready: da. Močno priporočamo vožnjo brez zračnice za večje udobje in zmanjšanje tveganja predrtja. Pnevmatike so nameščene brez tesnilne mase, sledite spodnjemu postopku za dokončanje priprave pred uporabo priložene stekleničke (60 ml na pnevmatiko): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE
Zavore
Zavore Sram Apex so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Prednji in zadnji kolut 160 mm.Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se vaš kolut dotika, sledite tem navodilom za ponovno poravnavo kolesa in čeljusti: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.
Krmilo/nosilec krmila/krmiljenje
Krmilo: Van Rysel Aluminium,
400 mm v velikosti XS in S,
420 v velikosti M, L in XL.
Nosilec krmila: Van Rysel aluminium:
XS: 70
S: 80, M: 90, L: 100,
XL: 110.
Sedež/sedežna opora
Sedež: Van Rysel. Sedežna opora: aluminijasta Van Rysel, 27,2:
XS: 250 mm,
S/M/L: 350 mm.
XL: 400 mm
Pedali
Pedali niso priloženi.
Teža
8,7 kg pri velikosti M, brez pedalov.
Vzdrževanje kolesa
Ne pozabite, da potrebujejo kolesa za cross-country in makadamkarji posebno vzdrževanje. Pogosto so izpostavljeni zelo zahtevnim pogojem, ki so zahtevnejši za materiale. Zato je redno vzdrževanje bistveno za ohranjanje dobrega stanja kolesa. Pogonski sklop je treba menjati pogosteje kot pri cestnem kolesu. Redno zategujte osi, sedežne objemke, nosilec krmila itd.
Se lahko vozim po makadamskih poteh s tem kolesom?
Makadamkar je pojem, ki vključuje veliko različnih situacij. To kolo je najprej in predvsem za cross-country vožnje. Osi niso ojačane, zato kolo ni primerno za prenašanje večjih obremenitev. Okvir nima lukenj za montažo prtljažnika ali blatnikov.
Vendar pa ga lahko uporabljate z ustreznimi pnevmatikami tudi za ostale vožnje, čeprav platišča niso zasnovana za spuste po skalnatih površinah.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane ciklokros verige je 4000 km.
Povprečna življenjska doba ciklokros kasete je 6000-10.000 km.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.