Nova kolesa EDR
Linija EDR je Van Ryselova linija za vzdržljivost. Vendar ne pozabite, vztrajnost in hitrost se ne izključujeta. To je izziv, ki ga je naša ekipa oblikovalcev sprejela, ko so snovali novo linijo. EDR okvirji so odličen odgovor za tekmovalne kolesarje, ki iščejo kolo, ki bo enako učinkovito v gorah kot na ravnejših cestah. Ta odlična kombinacija čvrstosti, majhne teže in udobja vam omogoča, da presežete svoje pretekle rekorde.
Okvir in vilice EDR
Kolo tehta le 890 gramov (velikost M). Okvir in vilica sta izdelana iz visoko modularnih karbonskih vlaken, ki zagotavljajo odlično čvrstost, zato je odzivno na vsak pospešek. Teža vilice: 382 g. Zasnova iz vlaken bo zadovoljila tudi najzahtevnejše kolesarje tako na ravnih terenih kot tudi vzponih. Zadovoljuje vse zahteve amaterskih in profesionalnih kolesarjev. Pogonska os Press-fit 86 in Di2 združljiv okvir.
Pogonski sklop Shimano 105, 12 hitrosti
Mehanski skupinski sklop Shimano 105, 12 hitrosti.
Pogonski sklop za vse kolesarje z razmerji, ki odpirajo vrata na vse vzpone.
Ročice Shimano R7120: z bolj kompaktnimi in udobnimi ročaji, ki so primerni za moške in ženske v vsakem položaju.
Prednji menjalnik FD R7100 (110 g).
RD R7100 zadnji menjalnik (205 g).
Verižnik/kaseta Shimano R7100
Shimano R7100 50 x 34 dvojni verižnik.
Dolžina gonilke:
XXS, XS: 165 mm,
S: 170 mm.
Račna: Shimano R7100 11 x 34,
11/12/13/14/15/17/19/21/24/27/30/34.
Kolutne zavore R7170 (1)
Zavorne čeljusti Shimano BR-R7170 so opremljene z najnovejšimi tehnologijami Shimano za tekoče in učinkovito zaviranje. Ta zavorni sistem kolesarjem omogoča še učinkovitejše zaviranje na običajnih poteh.
Zaradi večjega območja modulacije je lažje uporabiti pravo stopnjo zaviranja. Zavorne ploščice so za 10 % bolj narazen, da se prepreči drgnjenje, da jih je lažje odstraniti in da se olajša odzračevanje.
Sprednji kolut: 160 mm
Zadnji kolut:140 mm.
Kolutne zavore R7170 (2)
Tehnične lastnostiČeljustne zavore: BR-R7170 flat mount, 2 bata: toge, kompaktne in aerodinamične.
- Enako dobra zavorna učinkovitost v suhih in vlažnih razmerah.
- Združljive z ročici ST-R7120 in ST-R7170.
- Vključene ploščice: L04C, iz smole. Združljivost s kolutom:
140 mm do 160 mm.
- Priporočeni kolut: SM-RT70.
Priporočeno mazivo za zavore: mineralno olje Shimano.
Kolesa FULCRUM RACING 3 DB tubeless (1)
Platišča so izdelana s tehnologijo, zasnovano, da izboljša zmogljivost v različnih situacijah ter uspešno postavlja nov standard zadovoljstva in zanesljivosti. Zagotavljajo izjemno kotalno učinkovitost po zaslugi stožičastih in lijakastih ležajev, obenem pa ostajajo udobna po zaslugi jeklenih naper, ki zagotavljajo za več kot 25 % več kapacitete blaženja v primerjavi z modelom Racing Zero.
Kolesa FULCRUM RACING 3 DB tubeless (2)
Širina platišča: Prednje: 23,8 mm. Tip platišča: pnevmatika. Višina platišča: 28 mm. Teža (par): 1660 g. Prednje napere: 21 (7 levih, 14 desnih), zadnje: 21 (14 levih, 7 desnih). Ležaji: stožičast/lijakast sistem, nastavljivi. Pesto: aluminijast, flanša z aluminijem. Telo srednjega pogona:Shimano/SRAM 10/11 prestav.
Največja teža kolesarja: 109 kg.
Krmilo in nosilec
Lahko in trdno VanRyselovo aluminijasto krmilo.
Širina od enega konca do drugega:
XXS/XS: 380 mm,
S: 400 mm.
Nosilec krmila Deda Zero 2.
Velikost: XXS 60 mm, XS 70 mm, S 80 mm.
Pnevmatike Hutchinson Fusion 5 Performance
Velikost: 700 x 25 C. Dve leti razvoja in raziskav ekip pri Hutchinsonu sta obrodili rezultat v obliki gume ElevenSTORM®, ki zadovoljuje pet glavnih kriterijev učinkovitosti vrhunskih pnevmatik: oprijem, kotalne učinkovitosti, trpežnosti, odpornosti na predrtje in udobja. Ta različica zagotavlja odlično razmerje za vse kolesarje, ki si želijo hitrejše vožnje. V kombinaciji s trakom Kevlar pod tekalno plastjo vam omogoča brezskrbno vožnjo do več kot 4000 km. Tubeless Ready.
Presek pnevmatike
Okvir je združljiv s pnevmatikami s presekom do 28 mm.
Sedež / sedežna opora
Ženski sedež Van Rysel Ergofit.
Karbonska sedežna opora VR Carbon 27.2.
Pedali
Pedali brez zapenjanja niso priloženi.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Utekanje in servisiranje zavor
Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Utekanje in servisiranje zavor (2)
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se vaš kolut dotika, sledite tem navodilom za ponovno poravnavo kolesa in čeljusti: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os kolesa,
- če se kolut ponovno dotakne, boste morali storiti isto, medtem ko zrahljate čeljust,
- če se težava nadaljuje, obiščite trgovino.