Serija NCR CF
Kolo Neo Racer Carbon Frame je naše najbolj vsestransko kolo, vendar je še vedno močno osredotočeno na zmogljivost. Je del serije Race in ima športni značaj, ki bo zagotovo pritegnil tekmovalno usmerjene kolesarje. Ne glede na to, ali ste začetnik ali izkušen kolesar, vam bo všeč, kar vam to kolo ponuja. Vsako kolo v seriji NCR je opremljeno s hidravličnimi kolutnimi zavorami, ki zagotavljajo progresivno zaviranje v vseh vremenskih razmerah.
Vsestransko kolo
To kolo je popoln partner za tekmovanja že od malih nog (velikost XXS) ali za udeležbo na vaših prvih triatlonih. Ima veliko medosno razdaljo, ki vam omogoča namestitev pnevmatik do 35 mm, tako da lahko raziskujete poti v bližini vašega doma.
Podrobneje o okvirju
100-% karbonski okvir in vilica. Po zaslugi karbona je kolo lažje, bolj togo in bolj energično. Odločili smo se tudi za karbonske vilice za bolj neposreden in natančen nadzor. Barvan okvir NCR CF tehta 1200 g pri velikosti M, vilice pa tehtajo 413 g. Medosna razdalja: prostora je dovolj za namestitev pnevmatik do 35 mm. Pomembno: s 38-mm pnevmatikami obstaja velika nevarnost, da poškodujete lak.
Povezovalni deli kolesa
Krmilni sistem NCR CF je v celoti izdelan iz aluminija, z Van Ryselovim predimenzioniranim nosilcem krmila in krmilom.
Velikost nosilca krmila je odvisna od velikosti okvirja:
XXS: 60 mm,
XS: 70 mm,
S: 80 mm,
M: 90 mm, L: 100 mm,
XL: 110 mm.
Širina krmila (od konca do konca):
XXS, XS, S: 400 mm.
M, L, XL: 420 mm.
POGONSKI SISTEM SHIMANO
NCR CF Tiagra je opremljen s pogonskim sklopom Shimano Tiagra (4700). Skupna teža sklopa s kolutnimi zavorami je 3350 g. Ta sklop vam omogoča natančno in zanesljivo menjavanje prestav. Opremljen je tudi s hidravličnimi kolutnimi zavorami. Ročici sta tanki in kompaktni, z ergonomijo optimizirano tako, da ju zlahka dosežete (ročici R4720).
Na voljo je z vso tehnologijo skupine Shimano najnovejše generacije.
Prestave
To kolo je opremljeno z dvojnim verižnikom Shimano Tiagra (FC 4700) 48/34. Zobnik z 48 zobci vam omogoča višjo kadenco in vam omogoča, da dlje ostanete na sredini kasete. 10-stopenjska kaseta (CS-HG500-10) z naslednjimi koraki:
11-12-14-16-18-20-22-25-28-32.
Če želite zamenjati kaseto, lahko menjalnik sprejme do 34 zobcev (RD 4700 GS).
Veriga: KMC TW X10.
Dolžina gonilke glede na velikost:
XXS/XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172.5 mm.
L/XL: 175 mm.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Kolutne zavore
Kolutne zavore Shimano Tiagra s 160-mm rotorji spredaj in zadaj. Zavore Shimano Tiagra so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.
Obroča Mavic
Novi Mavic Aksium.
Teža prednjega obroča: 926 g
Teža zadnjega obroča:1070 g
24 naper spredaj in zadaj,
notranja širina: 21C.
Obroči so tubeless in imajo ventile.
Prednja os: 12 x 100.
Zadnja os: 12 x 142.
Pnevmatika Hutchinson Perf Black
Velikost: 700 x 28 C. Dve leti razvoja in raziskav ekip pri Hutchinsonu sta obrodili rezultat v obliki gume ElevenSTORM®, ki zadovoljuje pet glavnih kriterijev učinkovitosti vrhunskih pnevmatik: oprijem, kotalne učinkovitosti, trpežnosti, odpornosti na predrtje in udobja. Ta različica zagotavlja odlično razmerje za vse kolesarje, ki si želijo hitrejše vožnje. V kombinaciji s trakom Kevlar pod tekalno plastjo vam omogoča brezskrbno vožnjo do več kot 4000 km. Tubeless Ready.
Brez zračnice ali z njo
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Položaj
Van Rysel aluminijasta sedežna opora, premer 27,2 mm.
XS: 250 mm,
S, M, L: 350 mm.
XL: 400 mm.
Sedež Van Rysel Sport 900.
Pedali
Prodaja se brez pedalov.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost najboljša izbira.
Največja teža
To kolo je bilo testirano za največjo obremenitev 110 kg (kolesar + oprema).