Kako podloga spodbuja otrokov psihomotorični razvoj?
Omogoča otrokom, da izboljšajo svojo propriocepcijo. Propriocepcija je potrebna, da otrok doseže prelomnice pri psihomotoričnem razvoju. Podloga omogoča, da varno izvaja te gibe. Tako ta simulativna podloga pomaga otroku pri psihomotoričnem razvoju.
Izdelek je odobril fizioterapevt.
Glavne faze razvoja dinamičnega ravnotežja
Otroci do četrtega leta se morajo naučiti, kako nadzorovati svoje telo in se gibati v vseh smereh tako, da počasi prestavljajo noge eno pred drugo. Pri štirih letih lahko otroci hodijo tako, da postavljajo eno stopalo pred drugega na gredi, ki je široka za eno stopalo in pol. Pri šestih letih lahko otroci hodijo s postavljanjem stopal enega pred drugega, od pete proti prstom, na podlogi, ki je široka vsaj za širino njihovih stopal.
Psihomotorični razvoj
Psihomotorični razvoj otroka je odvisen od kombinacije genetike, motoričnih veščin in mentalnih sposobnosti. Izdelek lahko vpliva na otrokov psihomotorični razvoj, če podpira njegove motorične veščine. Vključuje več pogledov na motorične veščine: mapiranje telesa, dinamično koordinacijo, ravnotežje, koordinacijo rok in oči, fine motorične veščine ter časovno in prostorsko strukturiranje.
Mapiranje telesa
Mapiranje telesa se nanaša na otrokovo dojemanje lastnega telesa, ki mu omogoča, da osvoji gibe in razvije zavedanje samega sebe. Razvije se na osnovi občutkov in dejanj ("telo, ki ga občutimo, se premika"), preden se lahko predstavi in opiše ("telesna predstava, risanje osebe"). Več, kot se otrok giblje, bolj se uči fino mapirati telo in bolje se giblje.
Koordinacija roke in očesa
Koordinacija roke in očesa vključuje dejanja, ki zahtevajo ciljanje s celim telesom ali le delom telesa: Otroci razvijejo to veščino z mapiranjem poti, nato z uporabo rok in stopal za ciljanje večjih predmetov in tarč. Nato predmeti in tarče postajajo vse manjši, dokler ne dosežejo fine kontrole prstov: igrati klavir, nizati kroglice na nit, pisati.
Zavedanje časa in prostora
Zavedanje časa in prostora vključuje vse, kar obsega otrokovo dojemanje sebe v času (prej/pozneje, ritmična aktivnost, dan/noč, sezone itd.) in prostoru (spredaj/zadaj, zgoraj/spodaj, levo/desno itd.).