Testirali so otroci, odobrili pa strokovnjaki
"Da bi zagotovili učinkovitost kompleta, smo opravili testiranje z 18 otroki. Devet od njih je dva meseca uporabljalo komplet 2x tedensko po 20 minut, ostali pa ne. Rezultati so bili jasni: Na koncu testiranj so bile veščine ohranjanja ravnotežja pri otrocih, ki so komplet uporabljali, bolj razvite, kot pri ostalih otrocih."
Izmislite si svojo vadbo
Komplet omogoča, da se otroci predajo svoji domišljiji in ustvarjajo lastne zgodbe. Lahko začnejo z na tla položenimi gredami, dokler ne napredujejo in postanejo bolj sigurni. Nato se grede lahko povišajo ali uporabi neravna stran za povečanje nestabilnosti. Male živalice jim omogočajo, da ustvarjajo lastne zgodbice, v katerih morajo živalice preskočiti ali pa jih uloviti. Annabel, produktna inženirka telovadbe za malčke
Specifikacije
Dolžina grede: 700 mm. Mere podloge: 270 x 270 mm. Mere kompleta, ko je popolnoma postavljen (kvadrat): 120 x 120 cm.
Glavne faze razvoja dinamičnega ravnotežja
Pred 4. letom se morajo otroci naučiti premikati telo v zadani smeri tako, da postopoma premikajo stopala izmenično naprej. Pri štirih letih lahko otroci hodijo tako, da postavljajo eno stopalo pred drugega na gredi, ki je široka za eno stopalo in pol. Pri šestih letih lahko otroci hodijo s postavljanjem stopal enega pred drugega, od pete proti prstom, na podlogi, ki je široka vsaj za širino njihovih stopal.
Psihomotorični razvoj
Psihomotorični razvoj otroka je odvisen od kombinacije genetike, motoričnih veščin in mentalnih sposobnosti. Izdelek lahko vpliva na otrokov psihomotorični razvoj, če podpira njegove motorične veščine. Vključuje več pogledov na motorične veščine: mapiranje telesa, dinamično koordinacijo, ravnotežje, koordinacijo rok in oči, fine motorične veščine ter časovno in prostorsko strukturiranje.
Mapiranje telesa
Mapiranje telesa se nanaša na otrokovo dojemanje lastnega telesa, ki mu omogoča, da osvoji gibe in razvije zavedanje samega sebe. Razvije se na osnovi občutkov in dejanj ("telo, ki ga občutimo, se premika"), preden se lahko predstavi in opiše ("telesna predstava, risanje osebe"). Več, kot se otrok giblje, bolj se uči fino mapirati telo in bolje se giblje.
Očesno-motorična koordinacija
Koordinacija roke in očesa vključuje dejanja, ki zahtevajo ciljanje s celim telesom ali le delom telesa: za manjše otroke sledenje poti, nato ciljanje večjih predmetov in tarč z rokami in stopali, nato napredujejo na vse manjše predmete in tarče, ko se učijo nadzorovati svoje prste: igrati klavir, nizati kroglice na nit, pisati.
Zavedanje časa in prostora
Zavedanje časa in prostora vključuje vse, kar obsega otrokovo dojemanje sebe v času (prej/pozneje, ritmična aktivnost, dan/noč, sezone itd.) in prostoru (spredaj/zadaj, zgoraj/spodaj, levo/desno itd.).
Navodila za uporabo
Ne hranite neposredno na tleh, spodaj postavite podlogo in preprečite poškodbe tal.