Prestavljanje Shimano Nexus
Pogonski sistem s pestom vam omogoča prestavljanje, brez poganjanja, tudi če stojite. Tako boste lažje premakinili kolo, še posebej, če prevažate veliko stvari.
Sistem je tudi odporen na udarce, ker je popolnoma integriran v pesto zadnjega kolesa in zato potrebuje zelo malo vzdrževanja.
Za nadzor je na voljo ročica.
Opozorilo: sistem potrebuje, da za 1 sekundo nehate poganjati pedala, da spremenite prestavo.
Okvir
Jekleni okvir – lažji in udobnejši.
Na voljo z nizkim (za moške in ženske) in visokim okvirjem.
* Dvojna debelina cevi: cev z različno debelino za prihranek teže; debelejša na koncih, da je bolj trden, in tanjša na sredini za udobnejšo vožnjo in boljšo absorbcijo tresljajev.
Vilica
Jeklene vilice, ki absorbirajo majhne grbine na cesti in poskrbijo, da bo vožnja udobnejša.
Zaviranje
Aluminijaste zavorne čeljusti V-brake (s ploščicami) in vzvodi.
Krmilo/nosilec krmila/krmilni sistem
Aluminijasto krmilo in amortizer v nizozemskem stilu (premer 22,2) sta nastavljena v zelo udoben pokončni položaj.
Ergonomske ročke za udobje med redno uporabo kolesa. Nastavki za luči ViooClip. Kolo je opremljeno z vzemtenjem med vilico in okvirjem, ki pomaga stabilizirati vaše kolo z naloženim sprednjim prtljažnikom ali košaro med vožnjo ali parkiranjem.
Sedež / sedežna opora
Jeklena sedežna opora zmanjšuje vibracije (28,6 mm premera). Širok sedež z različno trdoto penaste obloge glede na točke pritiska med zadnjico in sedežem. Sedež je nastavljen pod kotom 12° za večje udobje; privarjen na mestu za dodatno varnost. Zapiralna sedežna objemka (premer: 31,8 mm), tako da oportunistični tatovi ne morejo ukrasti vašega sedeža/sedežne opore.
Vidnost
Sprednje in zadnje luči, ki jih poganja dinamo pesta Shimano Nexus v sprednjem kolesu – baterija ni potrebna! Sprednja luč se samodejno vklopi v slabih svetlobnih pogojih. Sprednja luč je vgrajena v okvir preprečuje krajo, zadnja luč je vgrajena v zadnji blatnik. Zadnja luč je vgrajena v prtljažnik. Odsevni trakovi na sprednjih in zadnjih pnevmatikah, da boste bolj vidni v mestu med vožnjo v kakršnih koli pogojih.
Pogonski sistem/pedali
7-stopenjskim menjalnikom Shimano Nexus, ki ga prestavljate z ročico menjalnika. 40 T enojni verižnik, aluminijasta gonilka 170 mm in 20 T zobnik.
Št. metrov za obrat pedala: od 2,77 m do 6,80 m.
Napenjalci verige za manj vzdrževanja zaradi obrabe. Verižni členi KMC 106 s premazom, odpornim proti rji.
Smolnati pedali.
Obroč
Kolo ima 28-palčna kolesa s 36maperami s platišči z dvojno steno (čvrsta) iz ojačanega aluminija za preprečevanje ponavljajočega se upogibanja ali deformacije platišč.
Zakaj smo izbrali to velikost kolesa? Zato da lahko naši uporabniki uživajo v udobnejši izkušnji in kakovosti vožnje, ki jo ta velikost ponuja.
Sprednje kolo pritrjeno z mehanizmom za hitro sprostitev, ki ga je mogoče odpreti s 5 mm imbus ključem. 9 mm zadnja os je pritrjena z vijaki in jo je mogoče razstaviti s ključem 15 mm.
Pnevmatika
Pnevmatike balonskega tipa (700x44 ) za blaženje izboklin na cestišču ter zagotavljajo bolj udobno vožnjo, hkrati pa zagotavljajo boljše vrtenje koles. Schrader ventili olajšajo polnjenje pnevmatik (tudi na bencinskih servisih).
Idealen tlak je med 3,5 in 4 bare.
1 mm najlonska obloga pnevmatike, vgrajena v tekalno plast pnevmatike.
Odsevni trakovi za boljšo vidljivost.
Oprema
Luči, ki jih poganja dinamo pesto Shimano Nexus v sprednjem kolesu; priviti sprednji prtljažnik; zadnji prtljažnik, privarjen na okvir; sprednji in zadnji blatniki, bočno nameščena tačka za kolo, ščitnik verige okoli celotne verige; zasnovali naši inženirji.
Stojalo
Ojačano stransko stojalo za stabilnost kolesa, ko je parkirano, in sta prednja košara in prtljažnik polno obremenjena.
Združljivi dodatki
Prtljažnik prenese 27 kg, vključno z otroškim sedežem in vsemi Elopsovimi torbami.
Okvir ima luknje, da lahko pritrdite nosilec za steklenico ali zložljivo ključavnico na sedežno oporo. in ključavnico tipa Ringlock na zadnji strani okvirja za zadnje kolo. Sprednji prtljažnik lahko nosi obremenitev do 7 kg in je opremljen z elastičnimi trakovi, ki vam omogočajo, da pod njo potisnete ključavnico za kolesa ART2 900 ali 920 in jo varno prenašate.
Izbira velikosti
Velikost S/M je zasnovana za kolesarje visoke od 1,55 m do 1,75 m. Velikost L/XL je zasnovana za kolesarje visoke od 1,75 m do 1,95 m. Če ste med obema velikostma, izberite večjo velikost za udobnejšo vožnjo.
Teža
Velikost S/M: 19.6 kg. Velikost L/XL: 19,9 kg.
Največja teža
To kolo podpira največjo skupno težo 100 kg (kolo + kolesar + obremenitev).
Nasveti za vzdrževanje
Da bi preprečili prebadanje in od kolesa dobili kar največ, preverite tlak pnevmatike pred vsako uporabo. Verigo razmastite in namažite takoj, ko se začne nabirati umazanija. Kolesa ne čistite z vodnim curkom z visokim tlakom.
Navodila za vzdrževanje in shranjevanje
Kolo hranite v suhem in hladnem prostoru. Če se vozite v bližini morja, redno čistite kolo, da ga sol ne poškoduje. Za prevoz tega kolesa na prtljažniku za kolesa boste morda potrebovali adapter.
Omejitev uporabe
Ni primerno za kolesarjenje po neurejenih poteh. Ker ima kolo zelo široko krmilo, bodite pazljivi, ko se vozite po ožjih poteh.
Zasnova
Zasnovanov Lilu s strani ekipe inženirjev in oblikovalcev. Sestavljeno v Evropski uniji.
Nekaj besed naše ekipe
Kolo, ki smo ga ponovno zasnovali čisto sami. Za to je bila potrebna 4-članska oblikovalska ekipa, množica razprav z inženirji kolesarskih komponent, makete, prototipi in veliko število testov v štirih letih.Trudili smo se oblikovati bolj vzdržljivo kolo, katerega deli so na voljo v naši poprodajni službi. Ko gre za vožnjo po mestu, verjamemo, da kolo ostaja ena najboljših alternativ za vožnjo avtomobila, hkrati pa zagotavlja tudi sredstvo za dobro vadbo."