Nasveti za polnjenje
Za razliko od avtomobilskih, je treba pnevmatike na kolesih redno polniti. Priporočamo, naj bo tlak v pnevmatiki od 5 do 7 barov. Prenizek tlak zmanjša učinkovitost pnevmatike, obenem pa se poveča tveganje predrtja pnevmatike, potrebujete pa tudi več moči poganjanja. Pri 5 barih bo kolo udobnejše, vendar manj učinkovito, obratno pa velja za tlak pri 7 barih.
Kaj če se pnevmatika prebode?
V primeru predrtja se pogosto zgodi, da vzrok za predrtje (košček stekla, trn itd.) ostane ujet v gumo. V tem primeru se bo predrtje ponavljalo, tudi če boste zamenjali zračnico. Priporočamo vam, da podrobno pregledate notranjo in zunanjo površino pnevmatike, preden zamenjate zračnico in jo namestite nazaj na platišče. Ko jo nameščate na platišče, bodite pozorni na smer vrtenja (puščica kaže v prednjo smer).
Omejitev uporabe
Ni primerna za sneg in poledico.
Testiranje
Naše pnevmatike testira specializiran neodvisen laboratorij. Testiramo jih za odpornost na obrabo v primerjavi s tržnim standardom.
Kako izmeriti obrabo pnevmatik
Za merjenje obrabe pnevmatik in predvsem, da veste, kdaj jo je treba zamenjati, preverite tekalno plast. Znaki obrabe vključujejo:
- tekalna plast se začne obrabljati,
- pojavi se vrsta drobnih razpok,
- nizka globina tekalne plasti,
- karkasa postane vidna.
V vseh primerih je pnevmatika obrabljena in jo je treba zamenjati.
Kako odstraniti pnevmatiko
Za odstranitev pnevmatike morate najprej popolnoma izprazniti zračnico.
Nato uporabite vzvod pnevmatike, da odstranite pnevmatiko s platišča.
Kako namestiti pnevmatiko
Da bi ponovno namestili pnevmatiko, najprej položite eno stran pnevmatike v platišče. Nato zračnico napolnite približno 30 %, preden jo namestite v pnevmatiko (za manjšo nevarnost predrtja zračnice).
Potem položite drugo stran pnevmatike v platišče, začnite na nasprotni strani ventila. Preden do konca napolnite zračnico, preverjajte, da ni stisnjena med pnevmatiko in obroč.
Nasvet strokovnjakov
Pri polnjenju pnevmatike pazite, da jo napolnite do ustreznega tlaka, skladno s podlago in predvsem vremenskimi razmerami, v katerih boste vozili. Pri kolesarjenju v dežju zmanjšajte tlak v pnevmatiki za boljši oprijem. Po drugi strani za boljšo učinkovitost povečajte tlak, kadar vozite v suhem vremenu.